Znanstveni rad - Pregledni rad
Pedagoški izazovi u provođenju edukacije specijalizanata psihijatrije tijekom pandemije COVID-19: što možemo primijeniti u budućim edukativnim aktivnostima
Medicina Fluminensis, 58 (2022), 1; 36-45. https://doi.org/10.21860/medflum2022_271158


Povezani objekti
COVID-19 | Virtualna zbirka
Citirajte ovaj rad

Knez, R. (2022). Pedagoški izazovi u provođenju edukacije specijalizanata psihijatrije tijekom pandemije COVID-19: što možemo primijeniti u budućim edukativnim aktivnostima. Medicina Fluminensis, 58. (1), 36-45. doi: 10.21860/medflum2022_271158

Knez, Rajna. "Pedagoški izazovi u provođenju edukacije specijalizanata psihijatrije tijekom pandemije COVID-19: što možemo primijeniti u budućim edukativnim aktivnostima." Medicina Fluminensis, vol. 58, br. 1, 2022, str. 36-45. https://doi.org/10.21860/medflum2022_271158

Knez, Rajna. "Pedagoški izazovi u provođenju edukacije specijalizanata psihijatrije tijekom pandemije COVID-19: što možemo primijeniti u budućim edukativnim aktivnostima." Medicina Fluminensis 58, br. 1 (2022): 36-45. https://doi.org/10.21860/medflum2022_271158

Knez, R. (2022) 'Pedagoški izazovi u provođenju edukacije specijalizanata psihijatrije tijekom pandemije COVID-19: što možemo primijeniti u budućim edukativnim aktivnostima', Medicina Fluminensis, 58(1), str. 36-45. doi: 10.21860/medflum2022_271158

Knez R. Pedagoški izazovi u provođenju edukacije specijalizanata psihijatrije tijekom pandemije COVID-19: što možemo primijeniti u budućim edukativnim aktivnostima. Medicina Fluminensis [Internet]. 2022. [pristupljeno 11.11.2024.];58(1):36-45. doi: 10.21860/medflum2022_271158

R. Knez, "Pedagoški izazovi u provođenju edukacije specijalizanata psihijatrije tijekom pandemije COVID-19: što možemo primijeniti u budućim edukativnim aktivnostima", Medicina Fluminensis, vol. 58, br. 1, str. 36-45, 2022. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:965213. [Citirano: 11.11.2024.]

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.