diplomski rad
Medikamentozni egzantemi uzrokovani antiepilepticima: petogodišnje retrospektivno istraživanje

Vasari, Lara
Sveučilište u Rijeci
Medicinski fakultet
Katedra za dermatovenerologiju

Citirajte ovaj rad

Vasari, L. (2021). Medikamentozni egzantemi uzrokovani antiepilepticima: petogodišnje retrospektivno istraživanje (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:547827

Vasari, Lara. "Medikamentozni egzantemi uzrokovani antiepilepticima: petogodišnje retrospektivno istraživanje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Medicinski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:547827

Vasari, Lara. "Medikamentozni egzantemi uzrokovani antiepilepticima: petogodišnje retrospektivno istraživanje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Medicinski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:547827

Vasari, L. (2021). 'Medikamentozni egzantemi uzrokovani antiepilepticima: petogodišnje retrospektivno istraživanje', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Medicinski fakultet, citirano: 18.10.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:547827

Vasari L. Medikamentozni egzantemi uzrokovani antiepilepticima: petogodišnje retrospektivno istraživanje [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Medicinski fakultet; 2021 [pristupljeno 18.10.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:547827

L. Vasari, "Medikamentozni egzantemi uzrokovani antiepilepticima: petogodišnje retrospektivno istraživanje", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Medicinski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:547827

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.