prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ EDUKACIJSKE INTERVENCIJE NA KVALITETU ŽIVOTA BOLESNIKA S KRONIČNOM VENSKOM BOLEŠĆU U SKRBI LIJEČNIKA OBITELJSKE MEDICINE
Pristup korisnicima matične ustanove
disertacija
UTJECAJ EDUKACIJSKE INTERVENCIJE NA KVALITETU ŽIVOTA BOLESNIKA S KRONIČNOM VENSKOM BOLEŠĆU U SKRBI LIJEČNIKA OBITELJSKE MEDICINE

Sinožić, Tamara
Sveučilište u Rijeci
Medicinski fakultet
Katedra za internu medicinu

Citirajte ovaj rad

Sinožić, T. (2017). UTJECAJ EDUKACIJSKE INTERVENCIJE NA KVALITETU ŽIVOTA BOLESNIKA S KRONIČNOM VENSKOM BOLEŠĆU U SKRBI LIJEČNIKA OBITELJSKE MEDICINE (Disertacija). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Medicinski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:005219

Sinožić, Tamara. "UTJECAJ EDUKACIJSKE INTERVENCIJE NA KVALITETU ŽIVOTA BOLESNIKA S KRONIČNOM VENSKOM BOLEŠĆU U SKRBI LIJEČNIKA OBITELJSKE MEDICINE." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Medicinski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:005219

Sinožić, Tamara. "UTJECAJ EDUKACIJSKE INTERVENCIJE NA KVALITETU ŽIVOTA BOLESNIKA S KRONIČNOM VENSKOM BOLEŠĆU U SKRBI LIJEČNIKA OBITELJSKE MEDICINE." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Medicinski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:005219

Sinožić, T. (2017). 'UTJECAJ EDUKACIJSKE INTERVENCIJE NA KVALITETU ŽIVOTA BOLESNIKA S KRONIČNOM VENSKOM BOLEŠĆU U SKRBI LIJEČNIKA OBITELJSKE MEDICINE', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Medicinski fakultet, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:005219

Sinožić T. UTJECAJ EDUKACIJSKE INTERVENCIJE NA KVALITETU ŽIVOTA BOLESNIKA S KRONIČNOM VENSKOM BOLEŠĆU U SKRBI LIJEČNIKA OBITELJSKE MEDICINE [Disertacija]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Medicinski fakultet; 2017 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:005219

T. Sinožić, "UTJECAJ EDUKACIJSKE INTERVENCIJE NA KVALITETU ŽIVOTA BOLESNIKA S KRONIČNOM VENSKOM BOLEŠĆU U SKRBI LIJEČNIKA OBITELJSKE MEDICINE", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Medicinski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:005219

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.