diplomski rad
Neželjene popratne pojave antiepileptičkih lijekova u djece

Antonija Ferenčak (2018)
Sveučilište u Rijeci
Medicinski fakultet
Katedra za pedijatriju
Citirajte ovaj rad

Ferenčak, A. (2018). Neželjene popratne pojave antiepileptičkih lijekova u djece (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:618397

Ferenčak, Antonija. "Neželjene popratne pojave antiepileptičkih lijekova u djece." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Medicinski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:618397

Ferenčak, Antonija. "Neželjene popratne pojave antiepileptičkih lijekova u djece." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Medicinski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:618397

Ferenčak, A. (2018). 'Neželjene popratne pojave antiepileptičkih lijekova u djece', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Medicinski fakultet, citirano: 22.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:618397

Ferenčak A. Neželjene popratne pojave antiepileptičkih lijekova u djece [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Medicinski fakultet; 2018 [pristupljeno 22.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:618397

A. Ferenčak, "Neželjene popratne pojave antiepileptičkih lijekova u djece", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Medicinski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:618397