Znanstveni rad - Izvorni znanstveni rad
Učestalost, kontekst i karakteristike osmijeha koji se koristi u reklamiranju

Lukež, Ana; Katić, Višnja; Lauš, Iva; Grbeša, Marijana; Špalj, Stjepan (2017)
Citirajte ovaj rad

Lukež, A., Katić, V., Lauš, I., Grbeša, M. i Špalj, S. (2017). Učestalost, kontekst i karakteristike osmijeha koji se koristi u reklamiranju. Acta stomatologica Croatica, 51. (1), 41-47. doi: 10.15644/asc51/1/5

Lukež, Ana, et al. "Učestalost, kontekst i karakteristike osmijeha koji se koristi u reklamiranju." Acta stomatologica Croatica, vol. 51, br. 1, 2017, str. 41-47. https://doi.org/10.15644/asc51/1/5

Lukež, Ana, Višnja Katić, Iva Lauš, Marijana Grbeša i Stjepan Špalj. "Učestalost, kontekst i karakteristike osmijeha koji se koristi u reklamiranju." Acta stomatologica Croatica 51, br. 1 (2017): 41-47. https://doi.org/10.15644/asc51/1/5

Lukež, A., et al. (2017) 'Učestalost, kontekst i karakteristike osmijeha koji se koristi u reklamiranju', Acta stomatologica Croatica, 51(1), str. 41-47. doi: 10.15644/asc51/1/5

Lukež A, Katić V, Lauš I, Grbeša M, Špalj S. Učestalost, kontekst i karakteristike osmijeha koji se koristi u reklamiranju. Acta stomatologica Croatica [Internet]. 17.03.2017. [pristupljeno 19.09.2019.];51(1):41-47. doi: 10.15644/asc51/1/5

A. Lukež, V. Katić, I. Lauš, M. Grbeša i S. Špalj, "Učestalost, kontekst i karakteristike osmijeha koji se koristi u reklamiranju", Acta stomatologica Croatica, vol. 51, br. 1, str. 41-47, Ožujak 2017. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:210367. [Citirano: 19.09.2019.]