Deset načina kako uspješno koristiti učenje temeljeno na analizi slučaja u Medicinskoj izobrazbi: Inovacije iz odabranih iskustava na Medicinskom fakultetu u Rijeci
Pereza, N. & Tarčuković, J. (2023). Deset načina kako uspješno koristiti učenje temeljeno na analizi slučaja u Medicinskoj izobrazbi: Inovacije iz odabranih iskustava na Medicinskom fakultetu u Rijeci. Medicina Fluminensis, 59. (4), 409-418. doi: 10.21860/medflum2023_309426
Pereza, Nina and Janja Tarčuković. "Deset načina kako uspješno koristiti učenje temeljeno na analizi slučaja u Medicinskoj izobrazbi: Inovacije iz odabranih iskustava na Medicinskom fakultetu u Rijeci." Medicina Fluminensis, vol. 59, no. 4, 2023, pp. 409-418. https://doi.org/10.21860/medflum2023_309426
Pereza, Nina and Janja Tarčuković. "Deset načina kako uspješno koristiti učenje temeljeno na analizi slučaja u Medicinskoj izobrazbi: Inovacije iz odabranih iskustava na Medicinskom fakultetu u Rijeci." Medicina Fluminensis 59, no. 4 (2023): 409-418. https://doi.org/10.21860/medflum2023_309426
Pereza, N. and Tarčuković, J. (2023) 'Deset načina kako uspješno koristiti učenje temeljeno na analizi slučaja u Medicinskoj izobrazbi: Inovacije iz odabranih iskustava na Medicinskom fakultetu u Rijeci', Medicina Fluminensis, 59(4), pp. 409-418. doi: 10.21860/medflum2023_309426
Pereza N, Tarčuković J. Deset načina kako uspješno koristiti učenje temeljeno na analizi slučaja u Medicinskoj izobrazbi: Inovacije iz odabranih iskustava na Medicinskom fakultetu u Rijeci. Medicina Fluminensis [Internet]. 2023 [cited 2024 November 24];59(4):409-418. doi: 10.21860/medflum2023_309426
N. Pereza and J. Tarčuković, "Deset načina kako uspješno koristiti učenje temeljeno na analizi slučaja u Medicinskoj izobrazbi: Inovacije iz odabranih iskustava na Medicinskom fakultetu u Rijeci", Medicina Fluminensis, vol. 59, no. 4, pp. 409-418, 2023. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:364573. [Accessed: 24 November 2024]